7abeb alby

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

7abeb alby

دخول

لقد نسيت كلمة السر

عداد الحب

عايز تعرف انت بتحب حبيبتك اد ايه
عايزا تعرفى بتحبى حبيبيك اد ايه
خشو وشوفو عداد الحب هيقول ايه

كـــرسى الاعــتراف

مركز تحميل الصور

عدد زوار المنتدى

تصويت

ايه هى اصعب حاجه ممكن تعيشها ؟
دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Vote_rcap21%دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Vote_lcap 21% [ 4 ]
دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Vote_rcap47%دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Vote_lcap 47% [ 9 ]
دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Vote_rcap0%دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Vote_lcap 0% [ 0 ]
دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Vote_rcap32%دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Vote_lcap 32% [ 6 ]

مجموع عدد الأصوات : 19

احصائيات

أعضاؤنا قدموا 3984 مساهمة في هذا المنتدى في 532 موضوع

هذا المنتدى يتوفر على 101 عُضو.

آخر عُضو مُسجل هو للابد فمرحباً به.

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى

تبادل اعلانى .

المواضيع الأخيرة

» ¨°o.O (عد ل 5 واخطف العضو الى عاوزه) O.o°¨
دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Icon_minitimeالأربعاء مارس 23, 2011 11:17 pm من طرف رؤى

» ورط العضو الى بعدك بسؤال محرررررررررررج
دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Icon_minitimeالأربعاء مارس 23, 2011 11:13 pm من طرف رؤى

» اختر عضو يكنس المنتدى عند الرقم 7 ..
دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Icon_minitimeالأربعاء مارس 23, 2011 11:09 pm من طرف رؤى

» هل لديك انوثة ؟؟ اعرفى من هذا الاختبار
دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Icon_minitimeالثلاثاء مارس 22, 2011 11:04 pm من طرف زائر

» ان لم تكن هي ... اذا فمن هي ؟
دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Icon_minitimeالثلاثاء مارس 22, 2011 10:34 pm من طرف زائر

» ما زلت لا افهم !!
دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Icon_minitimeالثلاثاء مارس 22, 2011 10:23 pm من طرف زائر

» سبحان الله والحمدلله ولاإله إلاالله والله أكبر (( العب ولكـ الأجر ))
دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Icon_minitimeالأربعاء يوليو 08, 2009 12:52 am من طرف toty

» الشباب و تفريغ الشحنات العاطفيه على الانترنت
دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Icon_minitimeالجمعة يوليو 03, 2009 2:29 am من طرف nono20020

» here i'm these is me lol
دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Icon_minitimeالأربعاء يونيو 24, 2009 4:37 pm من طرف TheWitcher

» برنامج لحذف أميلكـ من عند أى حد ضايفكـ عنده على الياهو برنامج قمة الجمال وفعال 100%وداعا للغلاسة
دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Icon_minitimeالأربعاء يونيو 24, 2009 3:55 pm من طرف TheWitcher

» الارق ( الاخيرة )
دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 23, 2009 9:17 pm من طرف nono20020

» الارق ( 5 ) !!
دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Icon_minitimeالإثنين يونيو 22, 2009 3:40 pm من طرف toty

» حبيب العمر والروح
دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Icon_minitimeالأحد يونيو 14, 2009 1:57 pm من طرف زائر

» الارق (3) !!
دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Icon_minitimeالأحد يونيو 14, 2009 10:59 am من طرف Why So Serious ?!

» الارق !! (4)
دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Icon_minitimeالأحد يونيو 14, 2009 4:57 am من طرف nono20020

toty
7abeb alby
هرماوي مهيس بس كويس
7 مشترك

دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات

هرماوي مهيس بس كويس
    هرماوي مهيس بس كويس
    عضو نشيط
    عضو نشيط

ذكر
    هوايات : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Riding10
    المهنه : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Progra10

a دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات

مُساهمة من طرف هرماوي مهيس بس كويس الثلاثاء مارس 10, 2009 10:36 pm

لغة ولاد اليومين دول يقولون:

1-
    انا حبيتك من اول مرة كلمتك فيها مش عارف ارتياح كدةمش عارف عملتى فيا ايه=عارف انك مش هبلة وفاهمة انى بستهبل بس اعملى نفسك مقتنعة

2-
    على فكرة ماضيكى ماليش دعوة بيه لانه قبل ما تعرفينى=براحة كدة قولى يا ماما عرفتى كام واحد قبلى

3-
    انا مقدر صراحتك وانك حكيتيلى على حبك القديم بصراحة دى صراحة نادرة ف الزمان ده=انتى بجحةاوى

4-
    فداكى يا ستى انى خلصت كارت الموبايل عليكى=ما انتى لو تحسى على دمك شوية وتبطلى ترنى وتتكلمى بدل الرنات

5-
    انا على فكرة مش عايزك تسمعى كلامى وخلاص لازم تبقى مقتنعة=ييييييييي اسمعى الكلام وخلاص ايه القرف ده

6-
    على فكرة اكتر حاجة بحبها فيكى عقليتك الناضجة وحبك للنقاش=نفسى اكسرلك دماغك دى

7-
    بس ايه رايك ف الشنطة اللى جبتلك فيها الهدية=يارب يكون نظرها ضعيف عشان ما تاخدش بالها انها شنطة هدية قديمة كانت عندى

8-
    طبعا مصدق ان جالك عريس النهاردةهتكدبى ليه يعنى=يااااااااااا لسه فى بنات بتعمل الحركة دى دى قديمة اوى

9-
    على فكرة انتى امورة اوى النهاردة=مش عارف ايه البلاوى اللى بيحطوها على وشهم دى

10-
    ما تعيطيش دموعك غاليه عليا اوى=خلاص بقى انتى هتعيشيلى ف دور الشهيدة ولا ايه

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دى بقى ياجماعة ترجمة للكلام اللى بتقوله البنات وتضحك بيه على الولاد
    دا الولاد بقى شكلها وحيش جداااااااااا ههههههههههههه
    نعم = لا

لا = نعم

ممكن = إستحالة

أنا آسفة = سامحنى على إللي هيحصل

أنا محتاجة موبيل جديد = هاتلي موبيل وإلا 000

القرار قرارك يا حبيبى = ورّينى كده هتعمل إيه ؟؟ وإبقى شوف

إعمل إلّي إنت عاوزه يا حبيبى = هتدفع الثمن غاااااالي

عاوزين نتناقش فى موضوع = عاوزة بس أعرفك أنا هعمل إيه

لا عادي أنا مش زعلانة = وحياة أمك لتشوف

إنت زى القمر النهاردة = إيه القرف ده ؟؟ يا شيخ روح إحلق دقنك

خليك رومانسي واطفي النور = نام بقى واتخمد زهقتني

أنا عاوزة شوية عفش فى البيت = أنا هغير عفش البيت كله

أنا باسمع صوت مزعج وأنا نايمة = إنت بتشخر وانت نايم يا لوووح

إنت بتحبني قد إيه يا حبيبى = أنا عملت مصيبة سوده النهاردة

أنا هاكون جاهزة فى دقيقة يا حياتي = إقلع هدومك واتفرج على الفيلم أنا قدامي ساعة

في حاجات لازم نتعلمها فى حياتنا = لازم تتعلم توافق على كل كلامى

إنت سامعنى يا حبيبى؟ = إنت أطرش مش بانادي عليك يابارد

إنت بتحبني يا حبيبي ؟ = ما انا عارفة ! إدفع بقى

لو عملت حاجة يا حبيبى لازم أعرف = أنا هطلع عينك لو عرفت عنك حاجة
    انا عن نفسى معظم اللى مكتوب بيحصل فعلا ههههههههههههههههههههه

7abeb alby
    7abeb alby
    Admin
    Admin

ذكر
    هوايات : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Chess111
    المهنه : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Progra10
    احترامك لقوانين المنتدى : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات 41010

a رد: دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات

مُساهمة من طرف 7abeb alby الأربعاء مارس 11, 2009 1:19 am

كلام جميل

وبيحصل بجد ياباشا

مشكووووووووووووور

شكلنا كده هنطقطع قريب
    toty
    toty
    عضو مميز
    عضو مميز

انثى
    مزاجى : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات 3110
    هوايات : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Swimmi10
    المهنه : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Collec10
    احترامك لقوانين المنتدى : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات 21010
    الدولة : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Female31
    وثام : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات 110

مُساهمة من طرف toty الأربعاء مارس 11, 2009 6:09 pm

دة اية دة اللى مظبوط
    لا مش مظبوط طبعا
    Rolling Eyes
    rodina
    rodina
    عضو نشيط
    عضو نشيط

انثى
    هوايات : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Riding10

مُساهمة من طرف rodina الأربعاء مارس 11, 2009 11:13 pm

على فكره البنات مش وحشه كده
    دا احنا حتى لذاااااااااااااذ خالص
    ولا فى اعتراض
    LoLo
    LoLo
    مــشرف الاغانى
    مــشرف الاغانى

انثى
    مزاجى : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات 2611
    هوايات : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Painti10
    المهنه : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Collec10
    احترامك لقوانين المنتدى : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات 41010
    الدولة : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Female31
    وثام : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Dcsdff10

مُساهمة من طرف LoLo الخميس مارس 12, 2009 4:03 pm

ميرسي اوي علي التوبيك
    مش كل البنات وحشين ولا كل الولاد وحشين كل في عيوب ومفيش حد كامل
    emy love_A
    emy love_A
    admin best love
    admin best love

انثى
    هوايات : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Readin10
    المهنه : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Studen10

مُساهمة من طرف emy love_A الخميس مارس 12, 2009 10:15 pm

ماشي يا احمد بقي انت موافق علي الكلام ده
    لا طبعا في الحلو والوحش يعني الاولاد كتاب ابيض ده اسود ومنيل بنيله
    ومشكور علي التهزيق ده بس احنا اكيد مش منهم ولو هنقول كده يبقي السبب فيكم لانكم بجد تطهقو الي ميطهقش
    أميرة بهواك
    أميرة بهواك
    مشرف الافلام
    مشرف الافلام

انثى
    مزاجى : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات 2610
    هوايات : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Readin10
    المهنه : دي ترجمه لكلام البنات و حركات الولاد في البنات, هام للشباب و البنات Accoun10

مُساهمة من طرف أميرة بهواك الإثنين مارس 30, 2009 8:02 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    فعلا دة بيحصل انا ساعات لما بقول لا تبقى اه والعكس ههههههههههه
    بس انا بتقل يعنى وادلع عليه علشان اجنه شوية يعنى شوية شطة وفلفل يزودوا الحب
    ميرسى يا هرماوى

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين مايو 20, 2024 4:38 pm